fredag 26 augusti 2011

Body Analyzer.

För ett tag sen nappade jag på ett erbjudande att få två nummer av tidningen Iform + en Body analyzer och idag fick jag hem den! :)


Kul sak :0) Jag var på en fest förra helgen och då fick jag veta att jag hade en fettprocent på över 30%. Då accepterade jag det eftersom jag alltid varit överviktig och inte tyckt det varit något konstigt med det. Idag när jag testade denna Body analyzer så hade jag en fettprocent på 20.1%. Det kändes mer sjävklart så här i efterhand med tanke på att jag faktiskt inte är överviktig längre -  Jag är normalviktig! Det tar tid att få in i huvudet när man alltid varit överviktig. Dock kändes 20.1% i fettprocent lite i underkant. Men jag vet inte, vi får väl se hur det utvecklas! Hur som helst var detta en riktig rolig sak som jag kommer använda flitigt framöver kan jag tänka mig. Här ser ni en bild på bodyanalyzern och min dagsform idag!



Har någon av er som läser min blogg provat denna Body analyzer från Iform?
Tyckte ni den var bra i så fall?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar