måndag 15 augusti 2011

I början av sommaren köpte jag ett par byxor i storlek 32. När jag köpte dem, var de trånga och jag kunde inte få jeansen över höften. Under sommaren som gått har detta problem försvunnit och jag har fått på mig jeansen ordentligt. Whoo!

Idag fick jag hem ett par jeans som jag köpt i storlek 30. Trodde verkligen inte jag skulle kunna ha dem. Men jag fick på mig dem! Jag trodde jag skulle svimma. Blev verkligen överlycklig! Jag behöver nog gå ner något kilo för att det ska sitta perfekt. Men bara att jag fick på mig dem är helt otroligt! Och det är verkligen skitsnygga - Jag älskar dem!


Trist nog vet jag inte om det direkt syns att jag gått ner i vikt!?!
Tycker du som läser att det syns någon viktminskning på mig?

2 kommentarer:

  1. Jag ser skillnad men ännu mer när man ser dig på riktigt. Tycker det är stor skillnad mot för i våras :)

    SvaraRadera
  2. vad duktig du är vännen! Jag har själv lagt om dieten men inte för viktminskning men för att jag ska bli nyttig...
    Snygga jeans dem sitter kanon på dig!

    SvaraRadera