söndag 17 juli 2011

När jag vaknade upp idag på eftermiddagen efter att sovit hela dagen pga. nattjobb så ställde jag mig på vågen, den visade 76.7 kg. En otrolig siffra som jag blivit väldigt glad för om det inte vore för att jag slarvat med maten på lördagen. Så tyvärr vet jag att dessa siffror bara är tillfälliga och kommer att öka nu när jag äter idag och kommande vecka. För mat har jag planerat att äta, är hungrig som en varg! Men om man leker med tanken att siffrorna är här för att stanna, är det en otrolig siffra. En siffra jag inte minns när jag vägde sist?

Tog en morgonpromenad efter det, tävlingen Runkeeper gav mig energi till det. Dock har ju nästan hela månaden gått och jag är inte registrerad ännu, så i praktiken är jag redan förlorad men man får väl vara glad för det lilla man hinner bli registrerad för denna månad. (För förhoppningsvis blir jag registrerad snart i tävlingen) Har ni inte gått med ännu? Gör det nu på en gång :0)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar