söndag 17 juli 2011

Shape Up - App !

Har precis hittat en helt oslagsbar android app, som jag bara måste tipsa er om! Den är verkligen helt perfekt, enkel och väldigt snygg! Vilket är otroligt viktigt i alla fall för mig för att man ska vilja använda den och det bästa av allt - den är på svenska :0)

Den heter - "Kaloriräknare Sillens AB"  och när ni laddat hem den heter den "ShapeUp". Ni som inte har tillgång till en android eller iphone telefon hittar Shape Up Club på denna adress på internet. Av alla appar jag hittat av denna typ är denna den helt oslagsbart bästa, kan bara hylla den till skyarna :0)

ShapeUp är en app med :
  • En viktplan baserat på din längd, vikt och ålder
  • Lägg till mat och motion i din dagbok och få fullständig kalori- och näringsinformation
  • Lättöverskådliga diagram
  • Tillgängligt på webb och mobil

Sen går det även att uppgradera till ShapeUp Club Guld och då får du väldigt mycket mer i ditt medlemskap. Vilket jag personlingen funderar på att göra. Man kan ju prova betala en månad och se om det är något man använder.  Jag ska dock först se om behovet finns att  uppgradera.

Tänkte jag skulle visa tre bilder som är lånade från google så ni får se på ett ungefär hur appen ser ut. Dessa är inte på svenska, men det är förmodligen något man kan välja själv, vilket språk man vill ha.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar