måndag 12 september 2011

Jag valde att ta del av Stadiums erbjudande....

... som jag tipsade er om tidigare!

Det blev ett par rosa nike skor. :0)

Hade ni någon aning om att skor kan bli gamla? Det hade i alla fall inte jag. Så jag fick lära mig något nytt när jag läste nya numret av Hälsa och fitness, tydligen är det så att löparskor har datummärkning och det står ofta på plösen. Så det ska man titta på innan man köper löparskor. Riktlinjerna för hur länge skor klassas som färskvara är ungefär ett par år - det som åldras är gummit och det levande material som sulan består av. Intressant! :0)
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar