fredag 2 september 2011

Tror ni jag fick en chock...

... imorse när jag ställde mig på vågen och vägde 78.1 kg. Jag höll faktiskt på att svimma! Visst att jag ätit onyttigt som bara den, pizza tre dagar i rad och nästan gjort mig beroende av läsk igen och chips och godis i mängder. Samtidigt har det gått så bra med viktminskningen, så jag har på något sätt trott att jag kan äta precis vad som helst utan att gå upp i vikt. Uppenbart har detta gått överstyr denna vecka. Så det var verkligen ett wake up call... nu när jag ställde mig på vågen. Förändring i mitt levnadssätt måste ske NU!

Nu är det bara att hoppas på att det sker också så det inte är tomma förhoppningar och löften!

Min supergoda middag.
Kanske inte så konstigt att det blir viktuppgång? :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar